Landstället

Hinner inte skriva värsta inlägget just nu, så jag kör en kortis. Igår kväll var jag och mina gullefjun + älskling på fest/chillkväll @Sacha's landställe utanför Skarpnäck. Jag hade de roligt i början men mot slutet blev de lite för mycket av de goda så, mådde bra kan jag inte påstå att jag direkt gjorde. Landstället låg precis intill en koloni, så de var riktigt mysigt där faktiskt.
Nu ska vi kila iväg till våra kusiner i Vallentuna för att fira min älskade lillasyster Gabriella, som fyller 9 idag! Grattis älsklingen, tiden går så fort. Sluta väx, hah!
Ikväll blir de fiesta hemma hos Nats så tummen upp på det! Adioooos for now
Juste, bilder kommer upp senare!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0