Grattis Frida, min vän!


Frida (som går i min klass) gjorde uppkörningen igår & teorin hade hon redan gjort så nu har hon äntligen sitt efterlängtade körkort. Grattis ännu en gång gumman! Det firade vi med en lunch på Mc'donalds och invigning av Frida som förare today.

Pratade själv med min mamita imorse angående körkortet osv. Hon kommer att köpa en tillfällig (manuell) bil till mig som jag får övningsköra med, yey. Volvon har nämligen automat-växel och mamma vill inte att jag ska börja köra med den, då jag kanske vänjer mig med automat.. Hon har endå en poäng.

Efter skolan fick vi skjuts av Frida till SATS i märstacentrum där jag, Michelle och Sandrella hårdtränade i ca. 2 h. Fy fan, det kändes direkt att man inte hade tränat på ett tag. De var som att träningsvärken kom på en gång, hah! Jag fick två skavsår på köpet också /; aj aj.
Jag är seriös när jag säger det här, jag har & SKA börja komma igång ordentligt med träningen nu! BEACH -10 förfan Johanna, skärpning!

Om jag har tur så kommer det att stå en ferrari utanför mitt hus om någon timme, håller tummarna. Nu ska jag ner och göra mig en te och sen är det plugga-plugga som står överst på listan. Kyss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0