Från och med imorgon, börjar allvaret!

- Michelle skulle också åt Kista hållet efter skolan så vi bestämde oss för att göra sällsis. Mich-mich gick av i Kista centrum medans jag fortsatte till Rinkeby där jag mötte upp Sassa och Esteffi, vi gick till salongen för Sassa's tatoo som aldrig blev av förra veckan.
När vi väl kom dit så var inte Haidar (tatueraren) där, frisören ringde honom och berättade att han skulle vara till kl 17, under tiden åkte vi till kista och handlade lite. Fick med mig en otroligt fin ögonskugga från märket I.D bareminerals, bästa ögonskuggan jag testat hitills! Fick också med mig en kavaj från Vila (bild får ni se nedan).
Vi lämnade av Steffi och så småningom begav oss till salongen, vi fick vänta en liten stund innan han startade men det gick rätt fort tillsist. På tal om resultatet, längtan efter min tatuering bara växer och växer. Den blev sjuktbra men usch, när jag såg hur ont hon fick blev jag lite småskraj asså!

Efter all väntan och stackars Sassa's smärsta förtjänade vi lite mat i våra tomma magar, vi drog till grillen dit Michael kom och mötte upp oss för att sedan dra hem till Sasa 'a.k.a R kelly' där vi kollade på någon asrolig film och fightades och brottades med boxningshandskar. Det gick lite överstyr tillslut men de löste sig.. typ.
Kom hem för ungefär en timme sen och hitills har jag bara hjälpt mamma och röja undan lite här hemma. Nu börjar jag bli tröttis faktiskt, ska lägga mig och försöka sova även om de är en tidig läggdags för mig, God natt!



Kavaj med kedjor - VILA
Ögonskugga 'true gold' - I.D bareminerals



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0