Första skoldagen - igår

Jag hade en pärs att somna häromdagen med tanke på att jag skulle upp några få timmar senare, fyfan. Jag lyckades "slumra till" ett par timmar iaf, men det märktes inte i skolan. Mina lärare kom och frågade stup i kvarten om jag var okej, om jag mådde bra. Fick även höra några komentarer; "Du ser lite trött & hängig ut, Johanna".. Ja, kanske för att man lyckats vända upp & ner på dygnet, sånt händer när man har lov.
Efter skolan igår, kom jag hem helt dödstrött så det var som att min kropp skrek åt mig: "ta en nap, ta en nap, sooov" och så blev det. Nån timme senare kom sötaste Mike förbi mig, vi kollade på tv, myste, lyssnade på musik och tog en fika.
Resten av kvällen satt jag och kollade på tv, tills jag somnade (då var kl 21.45 ungefär, ganska tidigt) men jag kände att jag behövde de för att orka gå upp morgonen därpå.

Hade ställt väckarklockan på 06.00 imorse för att jag skulle hinna duscha & göra mig iordning för att sen ta bussen 07.06 från mig. Sen kom jag på att jag inte har individuella val på fredagar och börjar halv 11, så jag somnade i hopp om att jag skulle vakna om någon timma. Inte alls, jag vaknade vid halv 12 och insåg att det skulle vara sjukt onödigt om jag åkte till skolan nu då de tar en 3-kvart dit ungefär (+ att jag slutar kl 1 på fredagr) Så jag somnade om till 2 och sen dess har jag inte gjort så mycket. Kopplat in extra högtalare + bas till laptopen, överfört några album, rensat bokhyllan osv.

Ikväll är jag bjuden på en lokalfest i Slussen, vi får se om jag pallrar mig dit med folket eller inte. Om inte så blir det nog fik i stan med mina nära & kära och min själsfrände, förståss. Just nu sitter jag och kollar igenom bilder från sommaren. Det blev verkligen en lyckad sommar -09. Men sommar -10 ska bli dubbelt så mycket bättre! Åh, ge mig sommar.

Mamita - I Alanya


Vem langade jag blicken åt egentligen(?) Haha


På besök i Antalya - under vistelsen i Alanya


Någon turkie som ville hänga med oss @the beach


Ännu en turkie som ville vara med! - Zoe & jag


Eftermiddagspromenad på stranden


@On the baazar typ


Poserar, stör inte! haha





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0