- medlidande, tack!

Till och börja med så har jag en sån jävla ångest, förstår inte att vi börjar skolan redan imorgon! Tiden har gått för fort, tycker inte ni det?
Jag kan inte heller förstå att det är 2010 nu. Som vanligt så har jag lagt upp nya nyårslöften som jag ska följa iår, det här ska bli ett bra år. Det är ett bra år, jag känner det på mig! Några av mina nyårslöften är: att sluta röka, hålla mina träningstider, etc.. Har ni några bra nyårslöften?

Igår var det iallafall tänkt att vi återigen skulle på fest, men vi avblåste det. Vi vaknade ganska sent och vi båda var ganska döda. Vi drog hemifrån mig runt 9 och kom fram till Sassa vid 10, hon fixade sig och bytte om lite snabbt.

-Sen drog vi mot rinkeby och mötte upp min själsfrände och hans vänner. Vi väntade in en seg Koroush så vi så småningom kunde ta bilarna och åka till maggan, det var nästan äckligt gott med lite nattkäk asså. Efter det åkte vi runt lite och tog det lugnt bara, chillade och sjöng som dårar i bilen.
Efter det så drog jag och själsfrände hem medans Koroush lämnade av Sassalita i spånga, schyst av honom! När vi väl hade kommit hem var jag fortfarande stel som en isbit, det blev film & mys resten av kvällen. Jag var sjukt pigg också, somnade inte förräns runt 8 på morgonen och vi vaknade vid 1. Mike och hans familj skulle hem till Josef (hans storebror) som fyller 24 idag, Grattis Josef!

När jag väl kom hem åt jag en god lunch med mamma & syster, sen satt jag och kollade på Glee på tv (jag tror filmen hette så) och nu ligger jag här med en latte och kollar på någon rolig ailien-film samtidigt som jag saknar Mike.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0