Snabba cash = bäst

I fredags kom jag hem helt trött och hängig ifrån skolan, så jag bestämde mig för en nap som slutade med en 'tupplur' på 4 h istället. Så fort jag kom upp ur sängen började jag göra mig iordning, Mike hade nämligen beställt biobiljetter till premiären av Snabba cash. Så, så fort jag blev klar åkte jag till hans pappas jobb i Husby, vi tog bilen och åkte hem till honom så att han kunde göra sig ordning för att sen åka till Vällingby centrum där vi skulle se filmen. För er som inte har sett den än, se den! Den är så otroligt bra och den förmedlar en hundra olika känslor. Den fick mig t o m. att tänka efter när det gäller en hel del saker, rekomenderar er att se den iaf!

- Dagen därpå (lördag) så var det julgranspludringen på mamma's jobb, de är en tradition som vi deltar på varje år. I år orkade jag inte vara där hela dagen, men mina kusiner och släkten följde med mamma & syster dit, jag kom lite senare och joinade de på lunchen & showen. Reza och Calle från Idol-09 var på plats och sjöng & spelade. Efter showen åkte jag tillbaka till Mike, tog en nap och sen gick vi och mötte upp sassa och mejtab i rinkebycentrum, köpte lite gottgott och rörde oss mot Ilyas för chillkväll med film/tv + vattenpipa, där fann vi även alex, harun, allan och sasa. Efter några timmar tog vi bilarna och lämnade av mejtab i Sollentuna, sen åkte vi vidare till Kungsängen och lämnade av sassalita. Efter de började alla bli hungriga så vi åkte mot stan för att möta upp sasa's syster och nattäta på Kebab house, gud vad man var mätt som en plätt efter det. Vi åkte hem och slocknade direkt.
Idag vaknade vi runt två tiden, vi åkte till Sumpan för en sen frukost på donken. Det hände några saker, så jag rörde mig hemåt och kom för två timmar ungefär. Nu har jag suttit och surfat för länge vid datan, magen börjar kurra. Nu ska jag ner och se efter om mami har startat med middagen & om hon behöver hjälp. Kram på er!

En bra & gammal låt, vi lyssnade på i Sasa's bil


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0