Den finns en liten hemmafru i mig.

Hej på er!

Min dag har bestått av skola som vanligt, efter skolan fick jag lift till Märsta station av min klasskamrat Anders så att jag så småningom kunde ta något. Jag åkte hem lite snabbt, bytte om till något bekvämare och tog bussen tillbaka till Rotebro station. Det blev ungefär 20 minuters solning, så otroligt skönt. Avskyr att vara blek på vintern, okej jag kan inte bli riktigt "vit" men alla blir ju förståss blekare under vinterperioden.
Mina vänner blir alltid så irriterade på mig varje gång jag nämner att jag känner mig blekare/liknande påståenden, men det är bara för att de jämför sig själva med mig (i det här fallet). Men vi som är naturligt bruna nästan 365 dagar om året känner oss lite extra bleka under vintern, do you feel me?

- Iallafall, efter solning gick jag upp till min f.d skola, hämtade min lillasyster och tog bussen hem. Gjorde iordning mat lite snabbt så att hon hann käka i tid till sin simskola. Mamma kom hem för en liten stund sen och hämtade upp henne så nu är jag ensam hemma, woho! Perfekt tillfälle för mig att kunna städa i lugn och ro, för engångsskull. Det exsisterar en liten hemmafru i mig trotsallt. För tillfället ligger jag och kollar på Navy CIS, efter det ska jag hänga upp min tvätt och sen städa.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0