Adventure

Efter en vanlig skoldag dock full av trötthet blev jag övertalad att bada i Husby sim&sporthall (Ni som känner mig vet vad jag tycker om att bada).. Jag och Mike var och badade, vi hade asroligt. Mycket bus i vattnet, så småningom blev vi seriösa med motionssimning, hah! Efter det drog vi till hallen och åt resterna av hans kebabpizza, hah! Sen blev vi sugna på att åka till Kista och kika runt på slutrean. Efter ett tag kom mami och hämtade upp mig och när jag väl kom hem var jag fortfarande lite småhungrig, gjorde mig en tomat&advokado sallad, mums.
Nu ligger jag och kollar på NCSI med halvöppna ögon, ska börja stänga av datan och göra mig iordning för läggdags. Imorgon har jag faktiskt ingen aning om vad som händer, eller jo! Jag ska träna efter skolan, mer än så vet jag inte. Vi får se vad som kommer upp. På lördag (på dan) ska jag + familjen till Vallentuna och fira min lilla kusin Nora som fyllt 9, senare på kvällen är jag bjuden hem till Natta för partaj. Ska bli good as well, heeell yea! Skämtar bara med er, nu får de vara nog för idag. Good Night People



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0