Mr. Valentine

Hej på er! Sett att statistiken har växt med fart, det vore väldigt roligt att veta vilka ni är. :) Vad heter ni, har ni också blogg? Berätta!
Idag har min skoldag varit riktigt skön faktiskt. Började kl 9 med att 3:ans samklasser skulle hålla föredrag/föreläsningar om deras U.F företag (Ung företagsverksamhet). Det var riktigt kul att se vad folk hade valt att köpa in och marknadsföra, det var allt från små broscher & smycken till handdesinfektionsmedel, haha. Det är dessutom dags för oss (vi i 2:an) att välja antingen U.F eller affärsjuridik, beslutsångest där eftersom att jag är intresserad av både och! Får ta och fundera kring det riktigt ordentligt ikväll.

- Efter skolan åkte jag direkt och hämtade syster och nu är vi äntligen hemma. Nu börjar hon skrika att hon är hungrig också, haha. Ska gå ner och mätta hennes lilla mage inkl. min och sen blir det efterrätt tillsammans med ett avsnitt av Navy CIS. Seriöst, jag är helt beroende av kriminalserier! Jag kanske borde satsa på affärsjuridik trotsallt..




Slänger in en bild på min man; på nyårsafton



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0