Igår

Eftersom jag kom hem rätt så sent i fredags så sov jag lite extra länge igår, när jag väl kom upp ur sängen började jag göra mig iordning inför kvällen. När jag väl var klar drog jag mig in mot estockholmo och mötte upp sötaste Mejtab och så småningom så rörde vi oss mot Alby. Dea's kille Eddie hade hyrt en lokal där för att fira hans b-day! De vart en otroligt lyckad kväll med mycket dans, bra musik, skönt folk, battles och en massa massa gottgott. Definitivt en av de bästa lokalfesterna hitills! Bortsett från några småkonflikter som uppstod där.. men allt löste sig tillslut.
- Ska försöka få tag på bilderna vi tog därborta, lägger upp de så fort som möjligt! För tillfället ligger jag och halvsover framför datan samtidigt som jag gluttar på Made på MTV. Jag har inga speciella planer idag, jag får ta det som de kommer. Eller jo, en sak vet jag att jag måste göra.. städa.


Postat av: ddea

MEE LIIIIKEE :d <3

Datum:2010-02-07 Tid: 17:11:54
Postat av: Juani

ME 2 BABY! <3

Datum:2010-02-07 Tid: 20:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0