Hjälp mig att förstå?

Jag hajar seriöst inte hur vissa personer kan vara så otacksamma och falska? Man lägger ner sin tid och energi på att hjälpa till, om de behöver råd eller liknande och sen såsmåningom får man höra något så dumt. Jag vet bäst själv vad som är sant och inte, sen vad idioter har för annan historia är ointressant för mig. Försök inte att förstöra mitt liv bara för att ni redan har förstört erat egna.
Vi tar ett exempel; Bara för att en person (nr 1) inte tycker om en annan person (nr 2) som sedan får höra något vulgärt om den personen (nr 2), är den personen (nr 1) lättlurad och patetisk som går på och tror sig veta sanningen bättre än en själv. Snälla, håller ni inte med mig om att det är löjligt?


Postat av: sofia

håller med, det är sjukt löjligt

Datum:2010-02-26 Tid: 09:06:58
Postat av: Anonym

aah så patetiskt att person nr 1 tycker att person nr 2 är en mytoman å väldigt omogen. person nr 1 tycker jag bör gå dränka sig, så himla patetisk..

Datum:2010-03-01 Tid: 15:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0