Glöm allt jag sa igår..

Jag mår underbart! jag har världens mest underbaraste vänner, en liten men otroligt omtänksam familj och framförallt en otrolig pojkvän. Huvudsaken är att dessa människor har det bra, för de betyder väldigt mycket för mig och får mig automatiskt att må mycket bättre! Poängen är inte att ha så många vänner som möjligt, utan att ha de få som faktiskt bryr sig, som du kan luta axeln emot i svåra angelägen då du som mest behöver det, givetvis tvärtom också.
- Efter plugget drog jag och Michelle hem till henne för att slutföra vårt par arbete i ekonomi. Vi fick faktiskt en hel del gjort men vi fick reda på att den inte skulle vara inlämnad förräns veckan efter sportlovet (om 2-3 veckor), så vi har god tid på oss! Vi åt en otroligt god middag med hennes familj, sen så satt vi bara och latade oss framför datan med bra musik medans jag fixade hennes ögonbryn.
Hon följde med mig till bussen nån timme senare då klockan redan hade hunnit bli åtta då älskling ringer mig och ber mig åka till en pub i fridhemsplan där han, Claudia och Jack satt och kollade på fotbollsmatchen, Inter VS. Chelsea. Jag hejade faktiskt på Inter om jag ska vara helt hounest men de höll jag lite för mig själv då de flesta där var Chelsea-fans, hehe.
Efter det tog vi en såkallad "promenad" runt fridhemsplan sen tog jag och baby tuben till St: Eriksplan för att promenera till pendeln i Karlberg. Hade en jävla tur asså, tåget kom efter 10 min ungefär. De tråkiga var att jag fick sitta på en buss i 45 min för att komma hem till mig, trist trist. Nu är jag iaf hemma och de har jag varit i ungefär en timme. Ska gå och tvätta bort sminket och sedan ringa upp Michael, han lovade mig en godnatt saga! Hahaha, skoja bara. Natti natti



Jag en helt vanlig skoldag, dock oförberedd



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0