Galapremiären av filmen Farsan

God kväll på er! Igår vart det så stressigt att jag totalglömde bloggen. Igår kväll var jag på galapremiären av filmen Farsan som spelas av Jan Fares. Torkel Pettersson var också med! Måste säga att den faktiskt slår Kopps & Jalla jalla, det här må jag säga var en riktig komeditorsk, kunde inte sluta skratta. Jag blev presenterad inför en massa människor bl a. producers, kändisar, fotografer, skådespelare (inte bara ifrån filmen, farsan) utan även skådespelarna ifrån filmen Snabba cash var också på plats! Galan höll till på Rigoletto med röda mattan och hela paketet, det var en otroligt rolig upplevelse. En massa bilder blev det också med bl a. Fares Fares, Josef Fares, Torkel och en massa massa andra. Hela Fares släkten var på plats, jag blev syrian för en kväll!

Efter filmen var inte kvällen slut, då hölls de nämligen efterfest på Club Hotellet på Östermalm som Josef Fares hade hyrt för natten. När vi kom dit serverades det mat och en himlans massa dricka. Stämningen var på topp från början till slutet. Men lite mycket av de goda blev det, definitivt! En oförglömlig kväll måste jag säga, jag hade så jäkla roligt och de tror jag att alla andra också hade. Jag och Mikie ägde dansplattan, that's it!
Ska försöka få tag på Camilla så hon kan skicka alla bilder, lägger upp dem så fort som möjligt.

Efter allt festande skjutsade Mike's bror Josef oss hem, så småningom så somnade jag. På morgonen, runt halv 9 blev jag väckt av Michael för att han skulle på ett snabbt ärende. Jag fortsatte sova tills han kom hem, vi sov lite till och sen låg vi bara och myste. Jag älskar närhet och sovsällskap, särskilt med en person man verkligen tycker, till och med älskar. Jag mår så bra, jag är så lycklig. Det var riktigt länge sen jag kände såhär, varje gång jag ser dig är det som att jag blir kär på nytt. Jag får de där fjärilarna i magen som vid första kyssen. Jag skulle varken kunna byta ut det här för något/någon, du är speciell.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0