Gala-bilderna!

Goda nyheter, Camilla har skickat bilderna från Galapremiären i måndags, woho! Gud, vad jag skrattade åt vissa bilder. En oförglömligt rolig kväll måste jag säga, nog med snacket. ENJOY!
(Hoppas självklart på fler bilder)

Jag inne på Hotellet - Mingel


Röda mattan utan Hotellet


'Farsan'
(Jan Fares), jag & Michael Fares :)


Annat folk som också vistades där!


Jag, Michael och skådespelerskan (Amanda, från Farsan) - Riktigt trevlig tjej!


Sedan fann vi även Torkel Pettersson som ville ta bild och dansa loss med oss!

 
Juanita & Michael - båda lite dragna


Kvällens par


Skådespelarna +
oss; Fares Fares, (den enda chilenaskan i filmen som jag inte minns namnet på), Torkel Pettersson, Johanna G. Bustos Salazar och Michael Fares


Fler bilder kommer förhoppningsvis!




Postat av: sofia

åh, e din kille hans son? grymt! :D

Datum:2010-02-10 Tid: 23:07:52
Postat av: Juanita

Nej nej, hah. Jan Fares är min killes farbror :)

Datum:2010-02-11 Tid: 17:13:48
URL: http://juanitaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0