Ännu mer disaster!

- Lyckades bli på hyffsat bra humör igår men de föll ju såklart tillsist pga. morgonens disaster. När jag, mamma och syster var påväg till garaget upptäckte vi att grannens garage var halftöppen, vi öppnade vårt och ser att både vi och grannen haft inbrott inatt! Idiot tjuvar asså åh, jag blir så jävla pisst of!
Om nån timme ska jag in till estockholmo och möta upp grodan,sassy och sasha. Vi ska bl a. kolla på mina skor som jag förhoppningsvis kommer att bära på galan next week, hallelujah!
Sen ska vi följa med sassy för hennes 5:e tatoo (tror jag att det är) sen efter det ska jag på ett litet ärende, åsnorna följer förmodligen med.
Nu ska jag iaf börja göra mig iordning, vi har tid till salongen kl: 13 och vi måste hinna till stan b4 that. Måste ringa och väcka födelsedagsbarnet Shahrzadi som fyller 18 år idag, min lilla chica har blivit grande! I helgen blir det fiesta, de är spikat!

Då - Jag och Sassa för två år sen!


½ år sedan - Vi sommarn -09



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0