"Alla hjärtans dag helgen"

Det här har varit en bra helg, tycker jag! I fredags mötte jag upp Carpio, Sara, Steff och Sasso och chillade med de, men åkte hem ganska tidigt för att min lillasyster skulle ha sin "mini-fiesta" dagen efter (lördag), men när jag väl vaknade i lördags så orkade jag knappt resa mig upp ur sängen, förkylningen har verkligen satt sig riktigt ordentligt. Näsan täppt & rinnig, halsen uppsvullen och på tal om nysningarna, herregud säger jag bara. I lördags hade vi en liten tjejträff. Det var länge sen vi umgicks bara vi tre. Lite senare mötte vi upp resten av tjejerna, men lika fort som jag kom, drog jag därifrån. Blev hämtad av min mike för övernattning @his place. Det är alltid lika mysigt & underbart att bara ligga bredvid dig och se på dig, att bara få kolla på dig gör mig knäsvag. Imorse när jag vaknade så sov han som tur fortfarande och så snäll som jag är så bestämde jag mig för att göra hans favoritfrukost, eftersom de var Alla hjärtans dag. Sen gjorde vi oss iordning, åkte in till stan och kikade runt lite, åt på burgerking. Så småningom mötte jag upp Estefie för bio, vi såg Farsan som jag egentligen redan hade sett men vafan, de var lika roligt att se repris!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0