Paketöppningen..

.. skedde tidigt iår haha, skämt åsido. Det var mina beställningar ifrån Have2have.se, Nelly och H&M som kom, alla på en och samma gång. Kan det bli bättre, slapp ju springa till posten i omgångar då ju.
Skorna ser ni på bilderna nedan, orkade inte ta bild på varenda plagg men det var iallafall ett pösigt spetslinne, tights med skinndetaljer + ett par svarta vanliga och ett brett silverarmband.
Imorgon har jag en skolavslutning som jag måste gå på trots att man ligger hemma febrig, suck* Hade inte gått om det inte varit för busskortet man får, efter det blir jag upp plockad utav mamma för lite julhandel. Senare ska jag möta upp éstefani och hennes mami som rådgivare, skämt åsido.
Nu måste jag sova om jag så ska komma upp imorgon bitti, påz.


Skor från Nelly och Have2have





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0