O'nej

.. vilken ångest! Vaknade nyss, jag var hemma redan vid 3 igår, men jag la mig vid 6 på morgonen, å-n-g-e-s-t.
Planerna för dagen var så att jag skulle möta upp mamma & syster i stan eller i kista runt 3-4 + att jag måste hinna städa, slänga en tvättmaskin, göra mig iordning, you name it! Framåt 6-7 tiden ska jag hem till Anähita för en mysig kväll med en massa andra brudar, vattenpipa, härlig stämning, I need that.
Mirakel att jag ens hann blogga, måste passa på att göra mig själv iordning då tvättmaskinen endå är igång! Vi kanske drar vidare utåt efter Ana's place, ADíOS COMPADRÉS!



Gammal bild på mig tagen år -06, fortf. en favorit i mina ögon

Postat av: Anonym

va hände mellan dig och amina?

Datum:2010-12-18 Tid: 21:20:33
Postat av: johanna

Jag vet inte riktigt vad du pratar om med tanke på att jag inte känner någon Amina?

Datum:2010-12-19 Tid: 00:48:39
URL: http://juanitaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

menade Amira

Datum:2010-12-19 Tid: 21:25:21
Postat av: Johanna

Ingenting har hänt mellan mig och Amira? Vi har bara inte lika bra kontakt som vi hade förut men det betyder inte att det måste ha hänt något, hon är fortfarande min vän, jag tycker om henne väldigt mycket och jag tycker de är synd att vi inte umgås/träffas lika ofta som vi gjorde en gång i tiden.

Datum:2010-12-19 Tid: 22:44:20
URL: http://juanitaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0