Livet är det enda spelet vars syfte är att lära sig reglerna

Sitter uppe och skrattar för fullt till The Ana Gina Show, Längtar fan tills imorgon då hennes 10:e och sista avsnitt för detta år sänds på SVT. Ska ned och ta något litet att äta, sen blir det nog läggdags för min del. Imorgon ska jag äntligen ut och handla med mamma, har inte haft tid att kika nu under mellandagarna.. typiskt mig att alltid vara ute i sista sekund men bättre sent än aldrig, inte sant?

Idag spenderade jag hela dagen tillsammans med bästis, känns overkligt skönt att allting är sig likt igen. Vi åt en god lunch @my place, snackade lite skit och drog oss så småningom mot kista centrum i hopp om att hitta något att bära under Nyårsafton. Hon kom i alla fall inte hem tomhänt som vissa andra..

Orkar inte gå ned till köket, bäst att sova på en gång. God natt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0