Here I am, once again!

- Kom och tänka på bloggen si sådär från ingenstans, kände att det var dags för en rejäl uppdatering! Hänt mycket på sistone, som vanligt.. Var sängliggandes hela förra veckan då jag var sjuk, inte roligt.
Imorgon slutar jag skolan klockan ett iallafall, hur skönt som helst. Senare på kvällen drar jag och mina vänner ut och dansar, har en känsla av att det kommer att bli en ordentlig utgång!
Var och julhandlade i helgen med mamma + några vänner till oss. Fick bland annat med mig en otroligt fin jacka i något glansigt material och ett par Nike air max (så otypiskt mig, men jag har fått för mig att testa på nya saker hela tiden nu på sistone) Klickade även hem dessa två par skor för några timmar sen (se nedan).

Klockan är redan 02.55, ingen idé att gå och lägga sig nu. Slutar istället med att du vaknar upp när din skoldag är över redan, haha. Hade tänkt att gå ned och ta mig något att äta, ta en cigg, kika om det finns något bra på tv, kanske vila ögonen lite. Börja göra mig iordning om några timmar. Så ser min natt/morgon ut, wish me luck. God natt på er andra icke-dygnare :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0