Hade den efter-..

.. -längtade skolavslutning idag, det ska firas med en krogrunda tillsammans med härliga människor och toppenstämning! Imorgon blir det förmodligen lite julhandel i city med estéfaní, framåt kvällen ska jag hjälpa till på hemmaplan. Klä gran med min underbara familj, laga god mat och bara mysa.
Till julafton har släkten gjort en pakt, våran tradition har alltid sett ut så att vi firat hemma hos mormor & morfar (varje år) helt plötsligt fick de för sig att vi allihopa skulle fira hemma hos oss det här året, det ska bli riktigt mysigt och spännande.
Vi kom precis hem till mormor & morfar. Efter avslutningen åkte jag hem, därifrån åkte jag och mami och gjorde lite ärenden inför Thailand & julhandlade förstås.
Nu ska syster min använda datorn och jag ska kolla på Navy CIS, adios!



Sötaste kusin Joel, kopia utav sin pappa



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0