´soft

Stressade iväg till skolan imorse i tron om att jag började 08.30, klockan hade redan hunnit bli 09.00 när jag var framme då jag får ett samtal utav Michelle att vi börjar 09.30 (som tur var). Vi gjorde inget speciellt, alla hade bara individuellt snack med mentorerna angående betyg, osv. Efter det hade vi lunch och sen åkte vi ned till märsta centrums kulturstuga som en av våra mentorerna hjälper till och driver, där fikade vi och tog det lugnt.

Efter all visning så åkte jag, mich och frida till Sollentuna centrum och kikade runt lite. Gick hem till dea efter det och tog det lugnt, pratade och åt glass. Blev upphämtad av mami lite senare, så vi åkte hem och lagade middag tillsammans. Har bara umgåtts med familjen sen dess, kollat lite på tv och lite annat. Börjar bli tröttis nu, ska försöka somna lite tidigare ikväll för omväxlingens skull. Kyss!




jag och min vän, Estefanía i somras



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0