Deprimerande väder..

Min första dag på jobbet gick utmärkt, jag fick mycket bra respons och de tyckte att jag var med än redo för det här jobbet! Efter jobbet mötte jag upp Carpio, Emeliy & Crystal i stan för en fika på Cafè 60, efter det gick vi förbi Kungshallen och mättade Emeliy's mage (återigen) hah! Vi tog en promenix och pratade lite, blev så småningom hämtade utav en vän.
Hamnade på Mc'Donalds i Skanstull för nattkäk, drog vidare till Östermalm där en lokalfest ägde rum men de sket sig påvägen dit så vi fick en stor heliumballong istället, hah.. Vi åkte vidare och fixade lite saker sen åkte vi hem till liljeholmen. Tog det lugnt tills vi fick för oss att åka och bada i Sjöndal, så vi tog vårat pick & pack (inkl. bilen) och drog dit och nattbadade, sen kom vi hem och deckade fint. Frukost på Subway imorse och sen fick jag skjuts hem, skönt.

Nu sitter jag här och dödar dessa två låtar nedanför, lyssna på de! Är de inte sköna(?) Är superglà för imorgon anländer min moster + kusinerna hit till Stockholm (det bor i Amsterdam men de är uppväxta i Chile), så vi alla ska ut och fira mig nästa onsdag då jag fyller 18!

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0