sömnbrist

Brist på sömn kan jag ju börja med att säga.. Herregud, åkte iallafall till skolan tillsammans med Anahita, det enda vi fick var vårt nya schema (som suger), skåpnummer och en blankett man ska fylla i angående datorerna (vi ska nämligen få egna lp's för skolarbeten osv.) Anníe väntade på mig sen så tog vi bussen tillsammans, vi träffade även på söta Betina på tåget så vi gjorde alla sällskap, hoppade av i sollentuna och åkte tillbaka så att jag skulle matcha busstiderna.
Känner sån otrolig press nu inför trean, ska verkligen kämpa mig igenom de sista nu. Pratade lite högskolor med en vän så nu har jag fått väldigt mycket inspiration och ideèr kring fortsatta studier.

Nu ska jag ned och ta något att äta och sen ska jag vila lite, senare framåt eftermiddagen ska jag ut och träffa lite vänner. Kyss



Jag och bästa vän på min födelsedag

Postat av: Beri

Galet snygg klänning vart har du fått tag på den? :D

Datum:2010-09-21 Tid: 16:34:54
Postat av: Johanna

Tack Beri! :) Den köpte jag inne på f.d SOUK gallerian på drottninggatan, den är ifrån Jane Norman.

Datum:2010-12-20 Tid: 02:37:52
URL: http://juanitaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0