Love in brasil

Ledsen för slarvet men jag har inte haft så mycket tid över till bloggandet.
Igår var jag och cirkulerade runt i Estocholmo med Estefan i jakt efter kläder till
ett speciellt "evenemang" (om man kan kalla det så) hah, efter det åkte jag förbi Rådhuset
och hämtade lite pengar hos mamma, åkte så småningom till Kista centrum och mötte upp dea
och handlade lite kläder och annat smått & gott. Mamma kom förbi en stund och åt middag med oss.

Vi blev upphämtade utav några vänner så småningom och bestämde oss för att chilla och ta
det lugnt hemma hos mig. M stannade kvar och sov med mig och åkte
så småningom till jobbet tidigt imorse, jag har inte kunnat somna om sen dess, hemskt..
Ikväll blir det iallafall Viper Room vi ska till då det har premiär efter att ha
varit stängt hela sommaren, ska bli riktigt kul.
Åt en väldigt god frukost och nu ska jag försöka somna om igen, god natt!

Slänger in några asbra låtar man lyssnat på under denna sommar, enjoy!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0