Helgalen kväll!

I fredags var jag bara hemma och tog det lugnt med familjen, behövde stanna hemma och vila upp mig. Har sovit riktigt dåligt de här dagarna.. Igår kom dea förbi mig framåt kvällen, vi gjorde oss iordning tillsammans för utgång med vännerna. Det blev en riktigt lyckad kväll igår, det startade på nivå där vi mötte upp alla. Tog det lugnt där några timmar och så småningom drog vi oss vidare till Berns där vi festade och dansade loss hela natten lång, hade riktigt roligt måste jag säga!
Kom inte hem förräns runt 6 imorse, somnade vid halv sju och gick upp två timmar senare för 5 timmars arbete.. Hur jag orkar? Ja, det är frågan.. Kom hem för en timme sen ungefär och har städat och gjort lite fint i mitt rum, ska strax ned och äta något och sen blir nog sängdags för mig så jag orkar upp till skolan imorgon. Nu hör jag hur min kära familj kliver in genom ytterdörren, ska ned och umgås lite.
Adios!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0