Inte många veckor kvar nu!

Tjena! Igår var det tänkt att vi tjejer skulle dra på lokalfest i Alby, jag skippade det och drog hem till någon annan istället. Sov där till idag, åkte till sollentuna på dan och mötte upp dea. Vi pratade och softade i den sköna vårvärmen en stund, så småningom åkte jag hem och det blev ingen träning idag, var alldeles för trött för det. Imorgon börjar jag 9.30 och slutar 11.30, as skönt! Jag och Miss-Elle ska dra och träna imorgon och sen ska vi på några ärenden i kista-hood, hah! Orkar inte skriva mer nu, ska kolla igenom mina böcker en sista gång så jag inte missat något. På onsdag har jag mitt sista prov (innan lovet) i företagstagsekonomi, wish me luck! Nu ska jag ringa någon especial, kyss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0