sista rycket nu!

Hallå på er! Hoppas ni mår fint, för det gör jag.
Satte mig precis vid datorn helt mätt och belåten, de blev completos (alltså, korv med bröd på spanska) hemma hos mina morföräldrar, mumsigt. Jag har börjat komma igång ordentligt med träningen nu vilket jag tycker är sjukt bra, jag känner och ser att de redan gett lite resultat!

Såhär ser mitt träningschema ut den här veckan;
Måndag: sats - konditionsträning (check)
Tisdag: sats - konditionsträning + dans (check)
Torsdag: pluggdag + träning med michelle
Fredag: sats - styrketräning, spec. buk och ben.
Söndag: sats - konditionsträning.

- Idag och på lördag får bli mina vilodagar, åtminstone den här veckan. Slutade runt halv två idag och eftersom att morfar skulle hämta mig i rote runt fyra så passade jag och min söta vän frida på att slutföra våra ekonomiuppgifter. Jag är inte riktigt klar med dem än, så jag hade tänkt att göra klart dem och så småningom finslipa. Nej, nu får jag ta och sätta fart! På med lite hypemusik och sen så kör vi igång. Vi hörs förhoppningsvis senare ikväll, puss


lillasyster gabriella, jag och kusin nora.
Fann den här übergamla bilden min morfars dator alldeles nyss, tagen sommarn 2006.

Postat av: vanessa

tyst johanna han är såååå min!

Datum:2010-04-25 Tid: 23:09:07
URL: http://vanessam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0