Sol sol, mera sol

Vinden verkar ha vänt nu, hoppas bara vädret håller sig så här bra fram till sommarn åtminstone, sen spelar det ingen roll för min del då jag drar och spenderar 3 härliga veckor i varma Thailand! Jag ska kika om jag hittar någon bra bild på stället vi ska till, om mami ens berättar för mig (har nämligen hört att det är en liten surprice).

Vackert väder, god mat, uteservering, sol, bästa vän.. kan det bli bättre? Skönaste dagen på hela året än så länge, bortsett från att jag haltade mig igenom våran långpromenad i stan på grund av mina j*vla skavsår, aousch :/ Vi slog oss ned på uteserveringen, på Cafe 60 för lunch. Eftersom jag tagit tag i min GI sedan någon vecka tillbaka så blev det en god ceasarsallad för min del, så småningom blev det latte och en massa snack.

Kom hem för en timme sedan ungefär och hade tänkt att tjuvstarta lite med en uppgift vi tilldelades idag, den ska vara inne på måndag nästa vecka men ju snabbare man blir klar, desto mer tid får man över till annat, inte sant? :)



I Göteborg under Gothia Cup 2007
Jessica, jag och Caroline


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0