Är väldigt besviken på en viss person..

Nemen hejsan svejsan! Haha, är på lite flumm-humör nu märker jag, dags att varva ned och sätta sig och glutta på nån sorglig film tills man somnar istället. Min hosta börjar gå över, de kommer stunder då och då men det försvinner nog helt och hållet snart.. får vi hoppas iaf.
Nu börjar jag fan bli trött, från nowhere liksom. Aja, lika bra så somnar jag så snabbt som möjligt. Blev ett ytterst kort inlägg 2day, uppdaterar förhoppningsvis imorgon in school. Åh, vad skönt. Jag börjar halv 12 imorgon och då har jag företagsekonomi, jippie! (Och nej, jag var inte ironisk där, företagsekonomi är faktiskt riktigt roligt och lärorikt).
Nog med tramset, update tomorrow!
Bye sweetie's

Jag saknar mina tjejer! You make me whole
    

Chris Brown - First day of spring


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0