Om ett gott skratt förlänger livet så är jag odödlig!

Åkte till skolan igår morse iallafall, trots att jag märkte att jag hade fått feber, min hosta började även komma tillbaka. Den måste fan gå över tills imorgon för då drar jag, pojken och hans päron upp till deras landställe över helgen. Ska bli riktigt kul faktiskt!
Iallafall, jag deltog bara på den första lektionen i skolan sen drog jag mig hemåt. Lite senare kom älskling förbi med film och en supergó Ben & Jerry' (jamaican me crazy) yummie!
Vi såg på en galet bra drama/action film, den heter Julia. Jag rekomenderar er verkligen att se den!
Drog inte till skolan idag heller, men imorgon måste jag gå annars blir det ju knappast någon landet för min del.
Ska ta och hoppa in i duschen snart och börja göra nåt att käka.
Jag får typ ångest över vad jag ska ha med mig upp till landet, jag har en princip att alltid råka packa ned onödigt mycket kläder eller annat som bara tar plats egentligen. Skulle behöva lite help känner jag. Vet någon hur vädret kommer att vara under helgen till att börja med?

Slängde in en härlig sommarbild när jag och pojken skulle åka och bada, mysmysmys!


Även en sjukt bra låt som påminner om en himla massa saker, flashbacks så det bara skriker om de!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0