"Nu börjar det likna nåt"

Som du ser på rubriken, tro det eller ej men jag har äntligen börjat ta tag i träningen nu!
Deltog på min första individuella val idag och det visade sig vara sjukt roligt (dans & genteknik).
Vi dansar hiphop/street och vår korografi är riktigt grym hitills, lärde mig hela dansen idag trots att de har hållt på i 2-3 veckor nu, yey.
Efter 2 timmars danspass så fick jag för mig att åka till gymmet, det var ju så länge sen man vistades där så det var kul att få börja igen. Helt plötsligt så blev jag mer motiverad än någonsin! Ringde dessutom Michelle som kom och gjorde mig sällsis och träffade på Sandrella där på köpet.
Efter sammanlagt 4 timmars träning så borde man ju kanske vara en aning trött.. rätta mig om jag har fel, men i det här fallet så var jag ta mig fan inte det! Haha, det kändes nästan som att det inte fanns nåt stop i mig just då. Min kropp måste ha fått någon slags kick då jag inte hade gymmat sen i början av sommarlovet, hehe.
När jag kom hem så åt jag en god middag med min mamma och lillasyster och eftersom att jag kör GI-metoden nu så gäller inga kolhydrater! Så jag åt köttfärssås med en grekisk ostsallad, mums.

Anledningen till att jag inte lagt upp bilder på ett tag är för att min kamera ligger hemma hos en kompis som jag och några var på fest hos i helgen, ska få den i veckan och då blir det bilder *promise.
Jag fick nyss reda på att min pojke inte har åkt på sin utbildning som han skulle göra, åtminstone inte än iaf. När han väl åker kommer han att vara borta i en hel månad, fan det är ju lång tid men vi får hoppas att båda har roligt under tiden så tiden går fort, inte sant? :)
Nog med tramset, ska sätta mig ner med mitt goda jordgubbsté och kolla igenom böckerna till imorgon. Uppdaterar kanske i skolan, beroende på om jag hinner. Puss sålänge

Old School pic.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0