Mysigaste helgen på länge!

Jag kände verkligen att både jag och älskling behövde den här helgen. Allt klargörs då, man blir starkare både fysiskt och psykiskt, inklusive vårt förhållande. Om du läser det här gubben, så vill jag att du ska veta att jag inte ångrar en sekund med dig.
För tillfället är jag hemma, jag ska ta bussen till skolan härifrån 09.36 tillsammans med Priscilla, en barndomsvän till mig som jag har känt hur länge som helst nu, tiden har gått så snabbt gumman! Idag känner jag verkligen hur lite jag orkar gå till skolan men det är nånting man måste göra, punkt slut. Jag började egentligen 08.15 men jag tog lite sovmorgon, det förtjänar jag! Jag har valt dans som individuella och det har vi i 3 timmar i slutet av dagen så jag slutar 17.. jag kommer aldrig orka.. wish me luck

I helgen blir det en aning röj trotsallt, fredagen kommer att tillbringas @fridolfs place cuz she won't give a f*** cuz is her b-day! Ni förstår vad jag menar. På lördag så blev pojken bjuden hem till några tjejkompisar på fiesta, så han ska ta med mig och någon vän som jag får välja ut. Ser fram emot den här helgen. Ska gå och ta något att äta, borsta tänderna och ut till bussen och möta Prizzy, haha I hope you'll read this!

Lite bilder från landet.

  
        Boll-koll          Läste en kul grej!

  
       Boat-trip                Nyvaken            fin utsikt var det

      
Golfa gjorde vi även       baksidan                 badabadabada          innan middag

   
                           underbara               mums!     Haha, jag kom faktiskt i vattnet före dig!


baby



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0