Fredag den 13:onde

Den där filmen är så jävla äcklig (fredag den 13:onde asså). Carlos ska hyra några sräckisar som vi ska ta med oss upp till landet och kika på där, när det väl är mörkt och läskigt. Dessutom ligger de precis vid båtbryggan, fyfan vad äckligt. Har en känsla av att jag kommer skita på mig tonight!
Vi har även slagit vad om vem som kommer i vattnet först ikväll (nattbad), tro mig bara för att han är vattuman ska han inte få vinna. Och det där med att "katter gillar inte vatten" är bara en massa snack. :)

Väskan är packad och jag hoppas att jag har fått med mig allt som jag behöver nu! Jag har försökt organisera mitt innehåll så mycket som möjligt men vi får se vad som egentligen kommer att komma till användning där borta, we'll see. Jag brukar ju somsagt i regel alltid, okej.. alltid ska jag väl inte säga men oftast ta med mig kläder jag inte använt på hundra år som jag får för mig att jag tänker använda nu. Njea, think twice skulle jag säga.

Oj vad tiden rinner iväg, det kommer ta minst tio minuter för mig att ta mig till bussen med den här jätte väskan, ouf. Dags att börja röra sig nu så man hinner smokea påvägen också. Luren är alltid med as usual! Sakna mig inte för mycket bara :) Kramar.

Den här sommaren med dig är oförglömlig, jag till vänster & Sassa åt höger

Postat av: Carolajnaa is back.. (hea hea)

men johanna.. säg EN enda dag du inte skitit på dig på natten..... HAHAHAHA

Datum:2009-09-04 Tid: 22:24:12
Postat av: juana banana

wiiiiiiie! You're back, äntligen fan! :)

Datum:2009-09-07 Tid: 17:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0