blä

I veckan har det faktiskt inte hänt så värst mycket, jag var ledig måndag & tisdag för lärarna hade typ nån föreläsning. I torsdags hade jag det största företagsekonomiprovet någonsin! Jag skojar inte, liksom själva provet var ett helt häfte på 10 sidor skulle jag tippa på och tänk ca 5-8 frågor på varje papper, damn!
Men jag tror att det gick bra iaf, svarade på alla frågor inkl. motiverade och visade uträkningar, yes.

Efter provet drog jag till Kista centrum och mötte upp Carlos, vi åt i FoodCourt på Grekiska kolgrillen, så himla gott! Efter det gick vi runt och kollade lite. Fick med mig ett par leggins med dragkedja nertill från H&M. Sedan drog vi hem till mig och kolla på film och tog det lugnt.

Igår drog jag och SassaBrassaMandelMassan hem till SussiPussy på tjejmiddag. Vi fixade oss där osv. sen drog vi vidare till stan för att möta upp Hadim och Ali för att åka vidare på villafest i Huddinge. Innan de åkte vi även förbi Älvsjö och mötte upp Kevin och Bryan. Stämningen var helt ok, men den blev bättre med tiden. Vi deckade där tillslut och jag kom hem för 2 timmar sen ungefär, har städat och haft för mig och ikväll blir det fest igen, däremot i Skanstull eller Masmo.
Ska ta och dammsuga mitt rum nu, urk  -.- pösshej!



  



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0