långhelg

Helgen har mestadels spenderats tillsammans med pojken som sovit här från i fredags tills idag. Fredag till lördag hade vi bara myskväll, vi hyrde film och köpte lite gottgott. I lördags var jag,killen + mina tjejer på fest i Hallonbergen. Sen åkte jag och killen hem tillsammans, vi kom runt 4 tiden och la oss och kolla på film tills vi somnade. I söndags hade vi filmmaraton, orkar inte ens räkna ihop hur många filmer vi sammanlagt kollade på men många var det!
Och idag, vi vaknade och åt godaste frukosten som bestod av toast och lite annat, mums. Sen åkte vi tillsammans för att hämta min lillasyster på skolan och nu är jag hemma, mamma och syrran är på simskolan och jag väntar på att Kiko ska äta klart så vi kan dra oss ut på en promenix. Eller orkar jag? Funderar på att bara lägga mig och kolla på film istället och bara mysa med mig själv.. beslutsångest, sällskapssjuk. Fan!
Juste anledningen till att jag inte var i skolan idag och jag ska inte dit imorgon heller, var och är för att jag är ledig tills på onsdag då våra lärare har nån konferens av nåt slag, wey! :) Långhelg, yeees

Lite bilder från helgerna


                 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0