Aldrig uppskattat skoljoggen!

Vi hade som skrivet, skoljoggen imorse. Under alla mina år (inklusive grundskolan & gymnasiet) har jag aldrig och då menar jag verkligen aldrig tyckt särskilt mycket om skoljoggen, minns att alla andra tyckte: "woho, skoljoggen ja men det ska väl bli kul".. A jo tjena, tyckte man då liksom men idag kändes det helt annorlunda! Idag var det jag som tog täten, 4 the first time, där kan jag lägga ett woho! Medans de andra gick och klagade på att jag powerwalka/jogga för fort, haha. 5,5 km gick hur fort som helst, men när man hör de så låter det sjukt långt..

Hur som haver, efter joggen lunchade jag och Michelle i skolan sen så skulle hon dra hem och jag kände mig fortfarande lite pigg och aktiv så jag drog ned till SATS och tränade där i drygt 1 & ½ h. Det blev mycket kondition och lite mindre styrka idag (träningsväääärk). Men skönt som fan var de efteråt.
När jag kom hem tog jag en lång, varm dusch och nu sitter jag här.

Jag tror att jag ska upp och ta en tupplur, känner mig lite illamående, usch. Hoppas att jag inte håller på att bli sjuk igen, kan inte stanna hemma fler dagar från skolan nu!
Men först måste jag ta något att äta, har inte ätit sen 11 och min mage håller på och dö! Men nu låter det som att jag kommer äta hur mycket som helst men där tror ni fel. Jag äter inte mycket alls nu och längre tid det går desto mindre blir min magsäck, så jag får ungefär plats med 1 & ½ näve mat i magen, inte mer annars blir jag illamående.
Ska upp och sätta på någon bra film så jag får jag se om mitt illamående går över nångång, puss sålänge


Vi + många fler (som ej deltog på bilden) på fiesta i somras
från vänster: Alexandra, Zoe, Lucky, jag & Sussi

saknar!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0