Tonight!

Godmorgon mina söta små kycklingar! Kom ungefär en halvtimme försent imorse då min mami inte lyckades slita mig upp ur sängen, nani nani na. Jag verkligen noll lust att gå till skolan idag men det är min framtid som står på spel så jag hade inget val, om jag inte vill städa resten av mitt liv.. Nej, tack.

Jag har upptäckt en hel del nya läsare i bloggen, kul att ni har hittat hit!
Vilka är ni, har ni egna bloggar, berätta? :) 
Jag går iaf Samhällsprogrammet med inriktning Ekonomi vilket jag tycker är jätte intressant och anledningen till att jag valde det, är för att jag delvis är bra på matte och att jag tyckte att ekonomi verkade intressant. Enligt min mamma (som jobbar som ekonom) tycker det flesta att ekonomi är det tråkigaste man kan arbete med, men det är individuellt, jag tycker det är intressant iaf. Sådan mor, sådan dotter! haha

Slutar runt 1 idag, skönt! Senare ikväll ska jag på dansföreställning med min dansgrupp i Stockholm, Dansens hus. Jag dansar Hip hop/street. Efter dansen ska jag förmodligen möta upp älskling i stan, vi kanske drar och fikar eller nåt, we'll see. Nu ska jag gå och kika om kuratorn har kommit tillbaka, hon ville tydligen ta ett snack med mig. Wish me luck!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0