Några pics.

    

Min fredag var riktigt skön faktiskt. Träffade min killkompis Kerin som jag inte träffat på några år, så det var jätte roligt att få umgås med honom och hans vänner! Jag och Sussi åkte dit i förväg då vi var lite tidiga, Sassa kom någon timme efter. Vi tog det lugnt, lyssnade på bra musik, drack lite gott och kikade på Idol faktiskt, haha. Eller de var rättaresagt jag som tvingade de att stänga av musiken för att jag ville se på Idol. Jag är helt beroende av Idol, alla är så duktiga! Jag blir så taggad varje gång jag ser de på scen, jag önska jag var där. Ibland vill jag bara hoppa in i TV! Hade egentligen ingen lust alls att blogga, har inte mått så bra. Just nu finns det bara en person i världen som kan få mig på bra humör igen. Kom tillbaka till mig, snälla.

Postat av: Anonym

omg sassa :o

Datum:2009-10-11 Tid: 19:24:34
Postat av: Karro

var det alla bilder ifrån helgen :o? det brukar ju bli fler

Datum:2009-10-11 Tid: 20:14:22
Postat av: Juanita

Somsagt, det blev inte så många. Vi var för upptagna med att kolla på Idol, eller jag var det och alla andra orkade inte plåta, haha.

Datum:2009-10-11 Tid: 21:40:35
Postat av: Juanita

"omg sassa" (?) Vad menar du med det?

Datum:2009-10-11 Tid: 21:41:59
Postat av: Karro

Så det finns inga fler bilder? Eller är det några du döljer ifrån din blogg så kan jag förstå det... Men vore självklart roligt att se fler! :-D

Datum:2009-10-11 Tid: 22:59:48
Postat av: sassa

omg jaaaag :O

Datum:2009-10-11 Tid: 23:27:59
URL: http://shahrzad.blogg.se/
Postat av: juanita

Asså det klart de finns ett antal fler bilder men de flesta ser ju likadana ut så jag tog några stycken så man åtminstone kunde se vilka som var där. :) Jag lovar att ta mer bilder nästa helg!

Datum:2009-10-12 Tid: 10:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0