two weeks left

Presterat riktigt bra idag, känner jag. Efter skolan drog jag och Michelle till biblioteket i Märsta c för att plugga och fika. Haha, men mycket pluggande blev ju inte av.
Kom hem, åt middag med familjen och pluggade lite. Sen drog jag ut på promenad med mina barndomsvänner Natta och Elli (you're the fucking best). Kom hem för ett litet tag sen och jag har precis kollat klart på CSI Miami, så jävla bra. Är helt beroende av de programmet! Nu ska jag typ lägga mig och kolla på någon bra film, men först måste jag göra mig en jorgubbste, yummie.
Imorgon är det äntligen fredag vilket innebär.. utgång! En killkompis bjöd oss på fest i Gröndal (liljeholmen) så jag och mina brudar drar förmodligen dit. Aja, nog med tramset, uppdaterar i skolan om de finns tillfälle, c-ya fellas!


Dagens outfit:
Skinnjacka - Hollies
Kofta - Cubus
Halsduk - (minns inte)
Leggins & flätad väska - H&M
& Ugg's


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0