"A, & due".. bara Michelle som fattar

På onsdagar börjar jag halv 12, galet skönt med värsta sovmorgonen! Men idag vaknade jag fett sent och insåg att det inte spelar någon roll om jag skyndar mig eller inte, jag skulle endå missa bussen. Så jag hoppade in i duschen, kom ut och började fixa mig.. tills Michelle ringer och informerar mig om att vår ekonomi-lärare är sjuk. Blev lite glad där faktiskt, eftersom jag är färdig med min uppgift vi skulle ha slutfört idag (till morgondagens lektion).

Kl 2 ska jag iaf till doktorn, efter det kanske jag drar till mamis jobb, jag får se. Eller så möter jag upp "MasterC", haha. Såg nyss att en tjejkompis hade taggat mig på några bilder på faceB.
Det var dessa bilder från Gröna Lund -07, minnen minne minnen!


Dessutom har jag lov nästa vecka, så jävla efterlängtat! Jag och en kompis har snackat om att dra på Halloween-kryssning, vilka är på?





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0