Times just passin' by

Vanlig skoldag dock inte den vanliga prestationen och koncentrationen pga. min jävla huvudvärk. Efter sista lektionen (matte) så åkte jag till Sollentuna och mötte upp mormor och morfar. Så småningom åkte vi till Solna centrum för att morfar hade lovat mig ett par skor. Så blev de också, ni ser dem nedan.
Nu ligger jag i min übersköna säng och bloggar samtidigt som jag kollar på 2 & ½ men, hahaha! Så sjukt program, men askul. Ska strax ned och äta, sen blir det matteplugg (koordinatsystem) jippie ..

Btw, såg att statistiken ökat något otroligt! Kul att så många har hittat hit :)
Vilka är ni och hur hittade ni hit? Berätta!


Mina köp idag; Nit-klackar med platå och dragkedja bak, skinnhandskar med
kedjor på sidorna och strumpbyxor. Allt från Tiamo
(klicka på de för större bild) Skorna är a
ssnygga på!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0