Tidsfördrift

Har du ett par blåa string? - Mörkblåa isåfall
Vem var den senaste du pussade? - Hermanita
Trivs du med det? -  Med att pussa på min lillasyster, ja? haha
Hur många Tjejers telefonnummer har du inlagt i din mobil? - Orkar inte räkna
Gillar du nån nu? - Next
Vad gjorde du inatt? - Åkte ett varv runt jorden
Och i förrgår natt? - Sov, vad annars?
Vad gör du innan du ska sova? - Det här som tidsfördrift
Kan du prata med din mamma om allt? - Tyvärr inte
Skulle du berätta för dina föräldrar om du va gravid? - Ja
Har du varit gravid? - Nej
Hade du blivit glad om din pojkvän friade till dig? - De beror på omständigheterna men ja, vilken tjej skulle inte bli glad :)
Choklad eller glass? - Inget snack om saken, choklad
Stövlar eller gymnastikskor? - Stövlar
Kjol/klänning? - Klänning
Hemstad/ort: Rotebro - Sollentuna
Frisyr: - Slarvig bulle
Skostorlek: 37-38
Humör: Uttråkad
Orientering: Hatar.
Vänster eller högerhänt: Höger

 

Tio saker om ditt liv

1. Har du nånsin varit kär? Ja
2. Tror du på kärlek? Inte för tillfället, övertyga mig?
3. Varför tog ditt senaste förhållande slut? - Det är privat
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? Ja
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? Säkert
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? Nej
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? Ja
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? Kärlek är en risk man tar
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? Hur ska jag veta det om hon/han är hemlig?
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Faktiskt

Tio saker: This or That

1. Kärlek eller pengar? Kärlek.
2. Vin eller öl? Vin
3. Dag eller natt? Både och
4. One night stand eller förhållande? Förhållande
5. Tv eller internet? Svårt..
6. Pepsi eller cola? Cola
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll? Romantisk hemmakväll
8. Färgfoto eller svartvita? Både och är fint
9. Telefonkontakt eller face to face? Face to face
10. Bilddagboken eller myspace? Har inte något av de

9 "Har du nånsin"


1. Har du nånsin blivit upptäckt när du smitit ut? Om jag har
2. Har du nånsin viljat ta livet av dig? Tyvärr
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? Vem har inte, tänkte jag säga
4. Har du hoppat bungy jump? Måste testa de någon gång i mitt liv
5. Har du nånsin gjort slut? Ja
6. Har du nånsin ätit en hel tårta? Haha, nej
7. Har du nånsin önskat någon att göra sig riktigt illa? När jag varit förbannad kanske men alla förtjänar att må bra, ingen i världen förtjänar något illa!
8. Har du nånsin gått på bio ensam? Nej
9. Har du nånsin tyckt att världen suger? Förut kanske, hah


6 snabba

1. Saknar du någon just nu? Ja
2. Är du glad? Nej för jag har ont i magen :/
3. Är du fundersam? En aning
4. Är du uttråkad? Ganska
5. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Bor ensam med mamma och lillasyster, pappa dog för 2 & ½ år sedan
6. Gillar du någon just nu? Privatcy



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0