There's nomore you

Efter skolan åkte jag till rotebro och mötte upp Kristin. Vi åt på grillen och började så småningom dra oss mot Kista C. Träffade på 3 killkompisar varav 1 stannade och följde med oss och handlade, han var så söt! Det var faktiskt han som köpte kläderna till mig. Tack så jättemycket ännu en gång gubben, jag vet att du läser det här! :)

Kom hem för ungefär en timme sen och jag ska alldeles strax börja läsa igenom mina svenska uppgifter (har prov i litteratur på onsdag) så de är bäst att jag sätter igång så snart som möjligt, istället för att de slutar med att jag pluggar kvällen innan provet (not good, not good!) Just nu sitter jag och kollar på repris av A double shot of love with ikki twins på mtv, de är så roliga!


Dessa godingar fick följa med mig hem idag
En cremèvit blus från Mango och ett ballonglinne från New Yorker




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0