-

Stannade faktiskt hemma ifrån skolan igår, kände mig inge vidare. Senare på kvällen åkte jag till Solna och mötte upp Carlos, vi gick till Solna centrum för att handla mat till kvällen. Det blev potatiskroketter med chicken bits, mums! Efter de låg jag och kollade på Navy CIS medans plutten stod och diskade, så duktig!
Han gjorde även glass med äpple och apelsin klyftor samtidigt som vi kollade på någon film med Vin Diesel, Tripple X tror jag den hette, hmm eller nånting med scorpions, äsch kommer inte ihåg men bra var den, till en viss gräns iallafall.. Jag slocknade ganska inpå.
Imorse kände jag samma sak, "jag oooorkar verkligen inte gå till skolan", eller den där "5 minuter till, snälla". Carlos är som min morsa, haha åtminstone vid vissa tillfällen.
Nej, men det var faktiskt han som fick upp mig imorse, som tur var. Annars hade jag aldrig kommit upp!
Jag har redan planer inför helgen faktiskt, på fredag fyller min vän Sapi år så jag är bjuden på hennes partaj. På lördag är det min och Carlos 5 - månaders dag, så vi ska spendera dagen tillsammans, enligt honom så har han redan planerat allting, undrar vad han har planerat, nyfiken som fan!
Nej, men nu är det dags för Paradise Hotel, sen ska jag forsätta plugga lite! Kyss

Jag (förra veckan) på Mongolian Barbeaque (eller hur de nu stavas)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0