If you want me ya can watch me on your video phone

Oj, hade nästan glömt bort er! Nej, jag skoja bara. Har bara haft mycket plugg att göra, nog med excuses..
Förra veckan var jag och älskling och åt på Mongolian Barbeaque (stavas de så(?) Det var iallafall jättegott och otroligt mysigt! Efter det gick vi runt och kollade lite affärer, fick med mig ett par leggins från H&M. Lackliknande med en randig slags knämudd, otroligt sköna och snygga.
Efter mitt shoppande vart de dags för bion, Carlos hade bokat biljetter till Paranormal activity. Mina vänner hade skrämt upp mig hela veckan och sagt att den skulle vara skitläskig och grejer. Jag säger inte att den inte var det men den gjorde mig psykad, bokstavligen.. Ni borde se den! :) Nästa film blir väl New Moon eller SAW V|, eller hur amor?
I fredags efter skolan åkte jag och hämtade min lillasyster på dagis, sen började vi dra oss till Kista C där vi så småningom mötte upp mami. Vi skulle kolla på skor till mig, ett par highheels men de fick tyvärr vänta pga. att mina ögon fastnade för något annat just då, ett par lårhöga stövlar från Vagabond. Resten av kvällen var helt OK, jag mötte upp Sussi, Sassa och Carlos i Ulriksdal för att Ali hade fyllt år, så vi var bjudna hem till Binjam för att fira. De blev inte så mycket fira utan vi stod och kokade nudlar och åt knäckebröd och skorpor, hahaha. 20 min efter de vart vi tvugna att gå, skulle hinna med sista tåget hem.

I lördags vart jag bjuden hem till Carlos, dock i hans nya lya i Solna. Det var riktigt fint hemma hos honom, verkligen. Kul att han äntligen har flyttat hem! Ingen av oss orkade gå ut eller göra något speciellt så vi bestämde oss för att ha film-maraton. Jag tror att vi kollade på 4 filmer sammanlagt, inklusive alla pauser vi gjorde för att laga mat, tihi. I söndags vaknade vi, gjorde en god frukost, kollade klart på Cast Away (en as sorglig film, rekommenderar den!)  Sen började jag göra mig iordning, min lillasyster skulle ha dansuppvisning i Vilunda Gymnasiet med hela sin dans, Danshuset. Alla var jätte duktiga och de var jättekul att se henne dansa, min lilla älskling.
Snart är det min tur att stå on stage, har min dansuppvisning om ungefär 2 veckor. Det ska bli jätteroligt, vi ska uppträda till en remix av Bom bom pow & Day 'n Night vilket kommer bli grymt! Ser fram emot de som fan.
Vanlig skoldag igår, sen åkte jag till stan och mötte upp Catrin, vi färgade mitt hår igår. Men den andra blekningen tog inte ett skit så det blev en galen ojämn färg :/ vi får se hur jag gör..
Idag kände jag mig riktigt dålig i halsen så jag stannade hemma, får se om jag kan försöka återställa håret idag, hmm..

HETAST JUST NU:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0