Cheep monday, haha

Idag var det iaf en vanlig skoldag, som alla andra dagar. Nej men, vi fick sluta 2 timmar tidigare för att vår ekonomi lärare hade något läkarbesök i stan så. Älskling åkte till Märsta för att möta upp mig, vi drog vidare till stan och kollade runt lite. Sedan tog vi in på Robert's Coffee i Kungshallen, mitt gamla praoställe. Det var jättemysigt, vi satt där och tog de lugnt och bara pratade om allt möjligt.
Påväg till pendeln träffade jag på Prisci som också skulle hem (vi bor nämligen grannar) så vi gjorde sällsis hem vilket var skönt, jag slapp åka ensam. :)
Jag kom hem runt 5 och satte mig och plugga lite, Carlos åkte hem till Solna. 1 timme senare mötte han upp mig i stationen för en promenad, de var verkligen skönt att få prata av sig. Det finns inget bättre än att bara prata, och särskilt till en som förstår än. Om du läser det här älskling, vill jag att du ska veta att jag är otroligt lycklig vid din sida.

En bild på vårt fik och min älskade vän, Priscilla
 

På idrotten förra veckan:
  


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0