-

Hallå mina söta små kycklingar! Stannade faktiskt hemma idag då jag kände mig lite dålig på morgonen när jag vaknade. Någon timme senare knackade det på dörren 'n guess who.. min baby kom förbi för och gjorde mig sällskap resten av dan/kvällen.
Jag gjorde lite lunch till oss, sen så hade han hyrt 2 filmer som vi låg och kollade på resten av kvällen. De var mellan 2-3 timmar långa, båda två! Jag följde med honom till bussen för ungefär 1 timme sen nu och sen dess har jag kollat på Hell's Kitchen och Navy CIS som fortfarande sänds. Är helt beroende av de programmen har jag kommit på.

Imorgon ska jag iallafall till skolan, jag måste. Börjar halv 12 vilket är skönt med tanke på att jag har svårt för att komma upp på morgonen.. Har bara företagsekonomi i 2 timmar sen ska jag direkt till min gamla skola och hämta upp Gabriella, min lillasyster. Vi ska nämligen på nån konsert i Globen tomorrow, ska bli kul! Nu ska jag fortsätta kolla på Navy CIS samtdigt som jag finslipar mitt psykologiarbete, god natt på er.


Innan utgången I lördags (skitig spegel)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0