-

För tillfället sitter jag och kollar på någon "Sagan om ringen" liknande film på 4:an. Den är rätt häftig faktiskt, känns skönt att bara ha varit hemma idag trots att det är lördag. Men ingen säger att man måste gå ut varje helg, right? :)
Under dagen kollade jag och familjen på film, lagade lunch tillsammans, osv. Sen satte jag mig och pluggade ekonomi medans mamma och lillasyster åkte till coop för att handla.

Kollade igenom några gamla album med bilder från när jag var liten. När jag reste utomlands med min mormor och morfar, när vi var i Chile och hälsade på släkten. Jag saknar min familj där borta oerhört mycket, de är bara synd att de bor så långt bort. Ojala que nos vemos luego, las hecho mucho demenos, mandale saludos de mi parte se leen esto!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0