28 maj - I gotta leave it all behind

Vanlig skoldag, finns inte så mycket att säga om den. Efter skolan drog jag och Mich mich direkt till cafét i Märsta centrum och sedan raka vägen till SATS. Sats-ade stenhårt idag vilket känns bra, inför Alanya ofc! Haha. Asså den här dagen har varit helt upp och ner. Mitt humör har varierats från glad till galen till jag vet inte vad. All stress gör en tokig! Jag ska dessutom testa på yoga nästa vecka. Hört att de faktiskt hjälper mot stress. Nu ska jag sätta mig och göra klart instuderingsfrågorna i naturkunskap, vi ska ha prov i kapitlet om energi redan nästa vecka! Inte klokt att mina lärarna har satt in 5 prov på 1 vecka! De är fan omöjligt, plus att 3-4 arbeten ska vara inlämnade och så har jag även redovisning imorgon om låg & hög konjuktur i samhäll. Hur ska de här gå till?!

Som ni redan vet så älskar jag High School Musical, vilket är lite kul! Men, jag slänger in en av de låtarna som jag gillar mest och som även berör mig & påminner mig om saker och ting som hänt i de förflutna. Ett sår som sedan blir till ett ärr som fastnar i hjärtat och som du alltid kommer bära med dig, livet ut..

Gabriella Montez - Gotta go my own
It's so hard to say, but I gotta do what's best for me
You'll be okey.. I got to move on and be who I am
I just don't belong here, I hope you understand
We might find our place in this world some day
But at least for now..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0